Fts3333 Sarina98 amin inşallah doktor rahatsızdır ondan çok oynuodur demişiniz ona aklım takıldı sadece Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah bebişinizi
Lavin___ Sarina98 gözünüz aydınn peki doğduktan sonra da anne karnındaki gibi çok hareketli oluyor mu? Benim bebiş de karnımda aynı sizin anlattığınız gibi de herkes uyumaz aynı öyle hareketli olur diyip duruyor doğru mu bu😅
Sarina98 Fts3333 ilk oglumda Dr öyle demişti evet, eğer bebek anne karnında çok fazla haraket ediyorsa demek ki rahatsızdır. Ben haraket etmediginde endiselenip sık sık gidiyordum
cLearQueen Sarina98 benim doktor da tam tersi.. hareketsiz bebekte skntı vardır diyo. Nasıl ki normal insan hasta olsa bitkin olur , bebek de oyle dedi.
edasaribek Bende 25. Haftamdayim cumartesi gunu hareket etmiyor diye kendimi yiyip acile gitmistim pazar gunu ayaktayken bile asiri hareketliydi😁😁😁 bebeler biraz bizimle dalga geçiyor galiba
Sarina98 Lavin___ ayyy kucak delisi. Yatakta uyumuyor, anca kucak. Karından çıktıktan sonra anne karnında yaptığı haraketleri tekrarlıyor))) çok komik oluyo) birde yüzünü göstermiyordu, şimdi de yüzünü kapatıyor)
surprizbebe Lalemmm12 bence bu genel bi durum değil. Ben oğlumda doğurana kadar hiç hareketsiz kaldığını bilmem.