Revannn benim şu anda en büyük sıkıntım sol kaburga ağrısı ve ayağa kalkınca belime saplanan bi ağrının oluşması,mesela geceleri yatamıyorum ağrıdan,bi hafta oldu saat 2de bi kalkıyorum sabah 8de uyuyorum,kabızlıkta şu anda beni etkiliyor ama inan ki kaburgam beni mahfediyor,ağlıyorum acıdan ama diyorum ki şükürler olsun hepsi gecicek bu güzel zamanı yaşayabiliyorum şu anda,bebeklerimi seviyorum az kaldı sağlıkla gelsinler