Revannn ıkınmıyorum resmen ıkınsam rahatlıcam gibi ama korkuyorum doktor üstüne basa basa söyledi ıkınma dedi,sennalax 20mg bide Dulcosoft toz vermişti,doktorunada sor mutlaka yanlış bişi olmasın allah korusun,kendi doktorum verdiği halde ilaçları bebeklere etksini hemen soruyorum,sağolsun detaylıca anlatıo..