bera777 inşallah sağ salim kucağıniZa alırsınız. Benim bebeğim ayakları lenfodemli ve 1 ay gelişim geriliği ile doğdu. Kalbinde de çok hafif aort daralması vardı o doğduktan sonra kontrol edildi bı sikinti çıkmadı şükür. Bide gebeyken ense kalınlığı vardı o da ileriki haftalarda geçmişti.