2prensesannesiiii 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun dün benim de çarpıntım oldu ama düşük çıktı evet dr bana da öyle dedi ama beni mahfetti bebeğin kalp atışını etkiliyormuş tansiyonun yüksek olması
1prensesannesi__ 2prensesannesiiii dün aksam ölücem sandım gercekten ama bebegim hareketli ve keyfi yerindeydi şükür simdi daha iyiyim ve esim gece calistigi icin tektim kizimda uyuyodu korkumda gece4e kadar yatamadim