2prensesannesiiii Ayyyy bu tansiyon insanı mahvediyor kızlar çok mu düşük bi değer beni yıktı bildiğiniz tuzlu ayran bol su içtim yemek yedim ama daha kendime gelemedim
Rabiul 2prensesannesiiii benim tansiyonum da 9/5 9/4 günde 3 lt den fazla su içiyorum. Doktorum soda ayran karıştır iç dedi yüksek olması kötü düşük olması daha iyi
rabia41_ 2prensesannesiiii bende aynıyım bir kaç kez bir de dışarı da denk geldi kaldırımlarda kaldım resmen çok kötüydü 😕
EceNaz26 2prensesannesiiii cok düşük değil yinede benim artik normalim oldu 10/6 😂 3gün önce 7/3 ü gördüm ruh gibi geziyorum evde 🥲
Asiyeozgur Hamilelikte düşük tansiyon iyidir diyor doktorumuz benim hep 9a5 😅 bol su iç dedi doktorum
2prensesannesiiii Asiyeozgur bana da öyle dedi yükselmesin de düşmesi sıkıntı değil demişti ama mahfetti beni ya oksijen gitmedi beynime 🤕
Rabiul 2prensesannesiiii oksijen gitmedi beynime Bana da böyle oluyor nefesim kesiliyor konuşamıyorum bile 🫣
2prensesannesiiii Rabiul evet öyleymiş balım bebeğe zararı yok ama beynime oksijen gitmedi yıktı beni
2prensesannesiiii rabia41_ çok geçmiş olsun canım bana sık sık bişeyler ye demişti sağlık ocağı da ama bebemden fırsat bulamıyorum ki şimdi ayaklandı peşindeyim sürekli napyosa kaşla göz arası yapıyor hızına yetişemiyorum küçük hanımın🥲🙃
2prensesannesiiii EceNaz26 kız İnan bu gün bende öyle oldum baş dönmesi çarpıntı baş arkasında ağrı basınç ve beynime oksijen gitmedi allahtan annemlerdeydim yerle bi ediyor insanı tansiyon 🥴
1prensesannesi__ 2prensesannesiiii benimde ilklerde dusuyodu doktorum yukselmesin de dusmesi iyidir dedi bide kansizlikta tansiyon düşürür dedi bu gun de tansiyonum yuksekti ölçmedim ama kesin 14 15 e cikmisti kalbim durcak sandim bi an
2prensesannesiiii 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun dün benim de çarpıntım oldu ama düşük çıktı evet dr bana da öyle dedi ama beni mahfetti bebeğin kalp atışını etkiliyormuş tansiyonun yüksek olması