_Mother_ biz oğlumu kaybedince zor hamilelik yaşayınca bir de ailelerden çok uzak olunca dedik tayin çıkınca gideceğiz direk diye. Acil doğuma girdim yanımızda kimse yok herkes arıyor yarin geleceğiz falan diye insan üzülüyor tabi öyle bir başına doğuma girince. Veya hamileyken çok zorlu şeyler yaşayınca insan yanında istiyor hemen gelinsin istiyor ama olmuyor uzakta 🥲 bir de Diyarbakır sevemedik biz yeşillik deniz arıyor gözümüz burası çok kuru sıcak o yüzden bir an önce gitme derdindeyiz 🥲