_Mother_ Kızlar saat 13.50 de kan verdim ama hayla e nabıza sonuç düşmedi normalde 2 saat sonra hep düşüyordu üstelik mesaj da geldi sonucunuz çıkmıştır ama e nabıza hayla düşmedi normal mi veya en geç kaç saatte düşer bekledikçe strese giriyorum
muzeyyenkomurkara _Mother_ uygulamadan baktıysanız googleden girip bakın yada tam tersini yapın bazen öyle oluyor
myangelson _Mother_ sağlık ocağı ise ertesi gün düşüyor. Hastane ise bazen hemen düşmüyor sistemden mi oluyor bilmiyorum. Hastanenin sitesine bir baksan genelde tahlil sonuçları diye bir yer oluyor hastanede verdiysen
_Mother_ momofmychildren hayır şehir hastanesinde verdim normalde 14.50 de verdiğim sonuçlar 17.00 sisteme düşmüş oluyordu ama 13.50 de verdiğim hayla düşmedi
_Mother_ Ecemss16 aşırı saçma ama yaa sonuç olarak çıkmış bir sonuç nasıl sisteme düşmüyor geçen hafta hem pazartesi hem Çarşamba günü verdim 2 saatte sisteme düşmüştü
_Mother_ myangelson şehir hastanesinde verdim canım geçen hafta 2 gün araya beta vermiştim hani bugün tekrar verim bir bakim dedim ona göre doktora gıdım ama yok sisteme düşmemiş
myangelson _Mother_ dediğim gibi yapsana bı canım sitesinden bak. Mesela benim memorialde verdiğim tahlillerin çoğu önce kendi sitelerinde açılıyor hemen hemen 1 hafta sonra e nabiza yükleniyor bazıları hiç yüklenmiyor bile 🤷🏻♀️
_Mother_ myangelson sitesine girdiğimde de beni e nabıza yönlendiriyor eşime yazdım arkadaşı orda hemşir o bir baksın bize dönüş yapsın dedim bakım o şekilde olur inşallah
myangelson _Mother_ aaa tüh şansa bak ya. İnşallah görebilir de bakarsınız sizde. Ne için kan vermiştin beta takibi için miydi canım
_Mother_ myangelson şansıma evdeymiş oda eşim uygun zaman bulursa işten gidecek evet beta için canım en son geçen hafta vermiştim
_Mother_ myangelson eşim gidip aldı sonucu canım 2147 çıkmış çok şükür bu defa sağlıkla geçer inşallah tekrar kan vermeye gerek yok her halde artık doktor kontrolüne giderim