yalandunyaa yok canım 37+1 im doğuma 2 hafta kaldı
Doktora gidiyorsun normal muayene oluyorsun gittiğin doktor sana senin adına perinotoloji bölümünden randevu alabilmen için kayıt açıyor
Anca öyle perinotoloji bölümünden randevu alabilirsin..
kayıt açmazsa alamazsın
Doktor diyecek şu haftalar arası detaylı yaptır gel diye onu dediğin de randevuyu alabilir duruma gelirsin.