incim2306 Zeynep9130 ben de yarın ısrar edeyim bakarlar belki gerçi kasılmam bi oluyo bi geçiyo falan
incim2306 Gulsedaa1 kaslara da sürekli baskı oluyor ya ondan da kaynaklı bacak arası kaslar geriliyor sürekli
Kubrakstr incim2306 39+2 cumartesiye kadar doğmazsa bayrama kalıyoruz , doktor gel fitille başlatalım bayramda hastanede doktor olmaz diyo :( sizde durumlar ne ??
Sedatbk Kubrakstr bana da bayrsmda hastanelerde 1 doktor kaliyor suniyle alalm istersen demisti de kabul etmedim bugun 39 olduk doğal akisinda ilerlesin istiyorum 40 a kadar bekleyelm bakalm :)
incim2306 Kubrakstr bayramda bi doktor olacak kendi doktorumuz gidiyor ama biraz daha bekleyeyim diyorum
Sedatbk incim2306 bizde bugun 39 olduk 2 haftadir yalanci sancilar var ama artmiyor uyuynca geçiyor doktorumuzda cuma yurt disina cikiyor bayram bebesi olcaz herhalde allah iyi bi ekiple karsilastirsin hepimizi
Kuzeyinannesi23 Bende 39+3. Ara ara sancı oluyor ama doktor bugün kontrolde açılmam hiç yok dedi. Alttan muayene ettikten sonra sancılarım arttı ama inşallah hayırlısı işe tez zamanda kavuşuruz🙏🏻
Kubrakstr Kuzeyinannesi23 inşallahh , benimde açılma yok sadece yumuşama var. Hayırlısıyla gelsinler bayram bebişleri❤️
Kubrakstr incim2306 bende beklemek istiyorum , doktorum bayramda kıdemli doktorların gideceğini söyleyip ısrar etti doğum başlatmak için o yüzden kararsız kaldım
incim2306 Ben bugün muayene oldum açılma yok ama sancılarım var ve yumuşamış dedi ilişkiye gir korunmasız çokça yürü dedi