38+3 üm bende çok nadir kasık bölgemde ağrı oluyor aşırı sıcaklardan da bunaldım yarın kontrolümüz var en son nst de sancılar başlamış demişti doktorum ama hiç hissettiğim birşey yok. Çatı muanesinde de açılmam yoktu şu bayram geçsinde sonra gelsin bari ilk evladımm inşallah sağlıkla herkes gibi bende kucağıma alırım erkekler geç mi geliyor acaba 🤔🤔 ☺️☺️