Busesun benimde böyle oldu doktor aynı şekilde hamilesin diyemem 10 altındasın dedi, ertesi gün kan verdim 6.52 olmuştu bir gün sonra tekrar verdim 6.02 oldu be sonra adet oldum zaten bunlar yaşanırken de 3 gün gecikme yaşadım. Ve sonrasında ciddi bir ağrıyla geldi adetim çok kötüydü yaşadığım en kötü adet döngüsü olmuştu