Busesun Dün regli olmam gerekiyordu dayanamadım kan verdim beya hcg 7,8 çıktı doktoruma danıştım yarın bir daha test vermemi istedi bu durumu yaştan var mı sonuç 25 altı olunca ben çok pozitif gibi düşünmedim
Hasret18ayaz Busesun ilk gebeligimde 7.39 du şuan 2 yaşında şimdiki gebeligimde 13.9 du bugün 366 olmuş umarım sağlıklı gebelikler geçiririz
myavocado Busesun bu değerlerle öğrenen çok kişi var, 5 üstü ise pozitif. Umarım artış da güzel gider 🙏
4949zilanerturk Busesun benim Adetime 4 5 gün vardı kan verdim 23.24 çıktı Doktor dedi ki 3 gün sonra yine gel Ben bir hafta sonra gittim pozitif çıktı
Feride_01 Hasret18ayaz benimde ilk öğrendiğim 17,60 7 gün geçti yarın sağlık ocağında kan vericem tekrardan ne kadar yükselir 1 haftada
Hasret18ayaz Feride_01 benim değerlerim şu şekilde 30 Mayıs 13.9 1 haziran 33.94 3 Haziran 46.98 5 Haziran 67.2 9 Haziran 232.3 11 Haziran 366.4
Srp53 Busesun maalesef kimyasal oldu benim. Siz kimyasal olma ihtimaline karşı takip edin 5 ve üstü gebelik sayılır
Busesun 4949zilanerturk baya erken belli olmuş senin ki benim kızımda 11 gün gecikmede 49 çıkmıştı beta geç döllenme olmuştu bunda da sanırım öle baya düşük çünkü değer
Busesun Cimenn1223 çok teşekkür ederim benim bir kızım var zaten şuna ne hissedeceğimi bilmiyorum netleşmesini bekleyeceğim ✨🙏🏼