tgbmerve Kymetnur ama o dondurulmuş embriyo ile yapılıyor , embriyo dondurulup cozdurulunce bizde kalitesi düştü ve birdaha denenmedi
FatmaZehra06 @"Kymetnur hatta ben 5 gün embrıyosunu 9 gün kanda 16.8 le ogrendım ıdrar negatıftı o yüzden hıc ıdrar testını yapıp moralını bozma herkeste tutunma farklı günde olabılıyor ıcını ferah tut canım hayırla sonuçlansın inşallah🌸💞
Kymetnur FatmaZehra06 inan bir an önce cuma gelsin de sonuca bağlansın diye dua ediyorum. Ne zor şeymiş gerçekten 🥹 çok teşekkür ederim mesajın için 🩷🩷
Ayliz_bebek Kymetnur canım ben 8 veya 9 günü bu şekilde öğrendim 5 gün embriyosu olmasına rağmen bayağı silikti bence erken yapmışsın 6 günü bende yaptığımda hayal çizgi vardı inşAllah bebeğin seninledir 🤲🏻❤ stress yapma inşAllah tutmuştur
Kymetnur Ayliz_bebek çok teşekkür ederim 😍😍 sağlıkla büyütün inşallah çok sevindim sizin için 🩷🩷 umarım cuma günü kan sonucunda bende güzel haberler alırım 🥹🥹🩷🩷
Nehirinannesii Kymetnur canım merhaba. Bende 4 haziranda transfer oldum. 3. Gün embriyosu. Dr 18 haziranda test yaptı. Ama dün ve bugün idrar yaptım çıkmadı bende de 😢😢😢
Kymetnur Nehirinannesii ayy 1 gün sonra olmuşsun benden. Benim de dün çıkmadı. Cuma test günüm. 12. Gün oluyor. Seninkini neden 18 ine uzattı ki acaba. 12. Günde çıkıyor 3. Gün embriyosu. Bende merakla bekliyorum. Testleri erken yaptık. Bence acele ettik. Sakin sakin günümüzü bekleyelim inanıyorum ki bebişler bizimledir 😍😍
Nehirinannesii Kymetnur rabbim sesini duysun umarım güzel sonuçlar alırız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 bende cuma günü için randevu aldım. Kan testi vermeyi düşünüyorum. Sence erken mi acaba ? 11 gün oluyor cuma günü. Yani ne bileyim çok düşük değer olsa da çıkması lazım diye düşünüyorum. Kafam karma karışık. Umarım güzel olur sonu 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kymetnur Nehirinannesii gerçekten ben biraz ümitsizlikle karışık ümit durumu yaşıyorum. Eşimin çok hevesli olması beni çok üzüyor. Çünkü negatif çıkarsa ikimiz de çok etkileneceğizz. Bence dediğin gibi düşükte olsa belli eder kendini. Belirsizlik çok zor. İnsan yıpranıyor
Melisahmet @Kymetnur canım yarın kaçta gideceksin kan vermeye. Bende yarın gidicem ama kalbim ağzımda atıyor saatler geçmiyor resmen 🥹
Kymetnur Melisahmet ben dayanamadım verdim canım 🥹 sabahki gebelik testim negatif çıktı çünkü artık beklemek istemedim
Melisahmet Kymetnur yaa inşallah pozitif gelir güzel haberlerini bekliyorum 🌸 belki daha çok kçük olduğu için idrarda çıkmamıştır
Melisahmet Kymetnur Yaa üzüldüm canım. Allahım en kısa zamanda nasip edecek inşallah. Gecikiyorsa güzelleşiyordur ❤️