babyiscoming_ Derennn700 evet canım bugün oldum saat 12 gibi. Hiç acı yok boşuna kendimi strese soktum inan hiç bir şey hissetmiyorsun. Sadece spekulumu taktığı anda bir rahatsızlık oluyor onda biraz kendimi kastım. Transfer edilişini falan hiç hissetmiyorsun aynı muayene gibi ekrandan bırakılmasını izlemek çok keyifli😍
Kymetnur babyiscoming_ inşallah güzel hayırlı sonuçlar alırsınız. Çok sevindim sizin için ağrısız acısız stressiz bir transfer olmuş 🥹😍😍💜
Derennn700 babyiscoming_ anladım canım söylediklerin rahatlattı beni de bakalım bende regl olmayı bekliyorum ona göre doktor transfer günü verecek senin taze transfer miydi
tgbmerve Kymetnur bilmezmiyim 3 tüp bebek yaptirip her birinde o tutunma sürecini beklemek kan tahlili vermeden daha adet olmak 🤐🤐🤐 son tedavide geldi miniğim kavusmamiza az kaldı , sizinki kolaylıkla gelsin bekletmesin inşallah
Kymetnur tgbmerve ilaçları kullanırken adet olunmaz demişti bana buradaki arkadaşlar. Siz nasıl erken adet oldunuz. Doğal transfer miydi acaba
tgbmerve Kymetnur doğal transfer derken ne demek istediniz anlayamadım , ama taze embriyo transferiydi progestan fitil de kullanıyordum hapta vermislerdi ama transferin 9. Gün u adet olmustum
Kymetnur tgbmerve normal yumurtlama zamanını bekleyip ilaç kullandırmadan transfer yapıyorlarmış. Öyle bir şey sanmıştım. Burda okumuştum onu da
Aleynadelen Kymetnur bence de erken yapmışsınız ben 5.gün embriyosunu 6.günde çooook silik gördüm ki 3.gün embriyosu sizinki bekleyin bir kaç gün daha
tgbmerve Kymetnur ama o dondurulmuş embriyo ile yapılıyor , embriyo dondurulup cozdurulunce bizde kalitesi düştü ve birdaha denenmedi