littlechick aa evet hatırladım şimdi, çok geçmiş olsun bu arada bebişi sagsalim alırsın kucağına inşallah 💕 bence normaldir korkma hiç önemli birşey olsaydı mudahele ederlerdi illaki, toplanmalar, kasılmalar, karında sertlesmeler olabilecek şeyler büyüyorlar çünkü ☺️ hemşirelere falan sor sen yinede