Aysee6346 Melekleriminanesiyim2 bende 35+4 günlük oldum 3 cm açıklık var şu anda hastanede yatışım var iki gündür yatıyorum ilaçlar ile durdurmaya çalışıyorlar erken doğum diye
Melekleriminanesiyim2 Aysee6346 Allah yardım etsin bende bu gün gittim bebek doğum kanalına girmiş tamamen dendi taşı kardin olmuş hareketlerini takip et gel dedilee
Lavinya21 Melekleriminanesiyim2 ayy şaka bir yana yeterki gelsin artık ağrılardan uyku uyuyamıyorum zombi gibiyim ya
Aysee6346 Melekleriminanesiyim2 bende eve gitmek istiyorum sancım iki tane tek çıkıyor ama yinede bırakmıyor öylece uzanıyom evde de uzanabilirim işte bu sıkıntım var hiçbir hazırlıkta yapmadım sizde geçmiş olsun Rabbim yardımcın olsun