Dilarac ben insanların acımasız olduğunu 11 aylık oğlumu kaybettiğim gün daha gençsin yenisi yaparsın diyen eşimin yengesinde, fotoğraflarını sil bakıp durma diyen kayınvalidemde gördüm. İnsanlar aynı acıyı yaşamış olsa bile aynı derecede acı çekmezler bazen evladını kaybeden hiç bir annenin acısı bile eşit değilken o acıyı yaşamamış insanların anlamasını beklememek lazım.maalesef ki acını yaşarken yalnızsın, benim oğlum 26 haftalık doğdu 5.5 ay küvezde kaldı ama onun her çektiği acıyı gördüğümde kahroldum hastanede yattığı süreçte yaşadıklarını ben gördüm çok dua ettim. Oğlumu kaybettiğim gün onu defnedip eve gelip şükür namazı kıldım onunla geçirdiğim her an için , şimdi düşünüyorum o yavrumun çektiği acıları keşke diyorum hiç çekmeseydi o acıları, sen annesin her zaman onun için en doğru kararı verecek olansın. Allaha sığın dua et, demek ki böyle olması gerekiyomuş hayırlısı buymuş de kabullen, gerisini de boşver bu dünyaya yalnız geldik yalnız gidicez . Oğlumdan 2 yıl önce de ailemi kaybettim trafik kazasında üstelik düğün günümde, başlarda çok sorguladım neden ben diye ama şimdi diyorum böyle olması gerekiyomuş sınavım buymuş