Merakımı mazur gorusenız bu rahatsızlıklar bebegınızde tarama testlerınde mı çıktı acaba ve ek olarak ta herkesın dört dörtlük bır hayatı yok herkesın bır sınavı var bu dünyada rabbım de senı bununla sınava tabi tutmuş kulum bana karşı mı gelecek elhamdulıllah mı diyecek dıye bence sız kötü bırı degılsınız sınavınız da çok kötü degıl ne kadar şanslısısınız ki cennete sızı herkesten önce annemı beklıyorum dıye bekleyen bır melegınız olacak toplumumuz çok cahil ve kötü ıyı ınsanların varlığına ınanmıyorum artık o yüzden sız sadece kendi doğrularınızla yaşayın