Seldaapk Elif52 gün içinde herhangi bir zamnda alabilirsin dedi ben genelde kahvaltıdan sonra alıyorum
eoa Anlamadigim okadar kontrole gittik ikili test yapildi niye anlamadilar bosunami özele gidioz az parada vermioz demek renkliye perinotolije gitmesek hic haberimiz olmicak zatenn ayda 1 cagiriolar artik sinir oldum
Aybke Elif52 bende ayni seyi demislerdi sonradan kendiliginden gecti insAllah sizinkide gecer tabi tekrr çentigi kontrol ettrn
eoa Ben cumartesi gunu kontrole gittim detaylidan sonra ilk defa doktor bakti sonuçlara iste o sol taraf kapali yazmis ya peritolog ona....neyse bakti ultaronda dediki kasilma var ben zaten magnezyum iciodumm onun haricinde tekrar yazdi...dedimki hocam sol taraf icin napcaz bise yapmicaz dedi aspirini ic dedi ustunde durmadi ...ben diorumki acaba tekrarmi perinotologa gitsem bi kac hafta sonra ...kendi doktorum bise demedi hic
eoa Elif52 yani cok irdelemedi rahimde kasilman var dedi..belkide onemli gormuo canim korkulcak bise yoktur dediki coraspirini ic..