Elif52 kafaniza çok takmayın bu durumu strese girmeyin bende de vardı aynı sorun düzenli ilâcı alın.17.haftada ortaya çıktı bende şu an 34.haftaya geldim bu hafta bırakıyorum artık corasprin i .dikkat etmeniz gereken bi kaç şey var mesela tansiyonunuzu takip edin yüksekse onuda doktorunuza bildirin sade maden suyu içmeyin çünkü sodyum tansiyonu tetikliyor buda kan basıncını yani bebeği besleyen damarları etkiliyor.bebeğim bir hafta önden gidiyor düzenli beslenip ilaçları aksatmayın.