Merhaba bende 26 haftalık ikiz gebeyim serklajlıyım. Bugün sabah uyandığım da üstüm sırılsıklam olmuştu hastaneye kendi doktoruma gittim ultrason ile baktı önce suları iyi dedi sonra vajinal muayene etti su gelmiyor dedi hastaneden çıkıp eve geldiğimde yine ayakta dururken bacaklarımdan damla damla aktı uzandım biraz şuanda akıntı mı su mu anlayamıyorum ama damla damla geliyor tekrar gitmeye korkar oldum kötü bişey duyarım diye sizindemi böyle olmuştu acaba