Kızlar bugün detaylı ultrasonum vardı sıvımın az olduğunu söylediler dün banyo sonrası sıvı geldi benden tabi anlayamadım sıvı azalması var denilince dank etti şimdi 24 saat müşahade altına alındım ama o an ki gibi bir sızıntı olmadı hissetmiyorum sizde böyle oldu mu acaba gelmiyor sıvı artar mı tekrar kokuyorum