Esum48 doktorlar sezeryanda önermiyor depend. Dikiş terletiyor öyle ki benim aldığım hasta bezini hemşireler kenarlarını yırttı ortasını kullandık benim için kenarlarındaki o şeyi bile istemedi. En güzeli hasta bezini kenarlarını yırtarak kullanmak hem depend külot gibi sürekli giyerken altını mı çıkaracaksın birde bir alternatif daha var bu doğumumda öyle yapıcam en büyük beden bebek bezini al ortasını kullan aynı mantık hasta beziyle