Esum48 ben depend aldım ama ebe suni sancı ve açıklık kontrolü için geldiğinde yanlarını yırtmıştı, bunun yandan cırtlısını alsan daha kolay olur demişti. Bir de depend bende alerji yaptı ki alerjik bir bünyem yok normalde. Ne alırsanız alın bence az alın miktar olarak. Benim kanamam sadece ilk gün çoktu sonraları normal pedle idare ettim. Hatta ebebekte mesane pedi vardı 12 TLye düşmüştü denemek için almıştım. O bile yetti