Dilekulgtt olmadin mi regl üzülme kız kafaya taktikca olmaz umadin anda olur bende çok kötü oldm ikinci de üç de gene sar başa oldum anlamıyorum doktora gidiyorum hiçbir sknti yok diyo ama sanki iltihap var bende çok akintim oluyo yine bir buck sene sürer gibi şans kısmet meselesi bı tanıdığım aynı gün doğum oldu oda kızdı bebeği 40ndan snra gebe kalmıştı blmedi yine kızı olucak