dika çok karışık işler evet bazilari o şekilde konuşa biliyor ben bizzat kendim tepki veriyorum bende yaşadım sorunlar kürtaj oldm kaç kere negatifi gördm eşimin gözünde o hayal kırıklığını gördüğümde en cok yıkıldgm andı kuruma çizgisine deli gibi pozitif diye sevinçten deliye dönmştm ne olur ne olmaz diye bir daha test yaptgmda negatifi görüncr yıkılmştm eşim wc önünde güzel haberi almak icin cok beklemişti yaşadgm icin baska annenin de bu hayal kırıklğnı yaşamasni asla istemiyorm testlerde genellikle cok yorum oluyor test negatif hayalet beyaz çizgi cok ince görünüyor buna pozitif diyorlar hadin yaa gercekten mi cok mutlu oldum diyip koşa koşa kan vermeye gidiyor sonucu bi aliyor negatif düşük deger regl oluyor bunu o kadar cok yapan var ki bu tür muhabbetlerde tartıştığım bile cok oldu olmadgi halde var desem o kişi gidip kan verdgnde o anki hayal kırıklığını üzüntüyü cok iyi bildgm icin yaşanmasni asla istemem bende üzgünüm ters birsey dediysem❤