Afrasevde Cansel__ aiiiyyy çok heyecanlı dimi kızz hehshdgdgs nasıl senin bebek çok hareketli mii benimki karnımı yarıp dışarı çıktı çıkacak🤣🤣
Cansel__ Afrasevde o kadar aşırı bir harekwti yok ya sakin bir bebek olucak galiba son 2 gündür biraz daha farklı hareketleri sadece 😂😂
gunesinannesi__ Hilal2901 32+4 sezeryan okursa temmuz 16 17 normal olursa agustos1 e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum bebis pozisyonu almış
Sudeakay toulaykk valllaa kaçıncı haftada çektiler bende yarın doktora göstereceğim parol içince rahatlatıyor öyle aşırı bir ağrı yapmıyor ama etki edene kadar da başım çenem aşırı ağrıyor
Hilal2901 Tuanahazal çantayı hazırladım duruyor pijama terlşk koycam insallah onun dısınds beklemedeyim 😂 senin?