Hilal2901 GuzelMelegimm olsun zaten benim de temmuz basından beklemeye baslıycaz bakalım ne olacak sonuç😂
Sudeakay 32+2 şimdiye kadar bir sıkıntım yoktu ta kiii yirmilik dişim çıkmaya başlayana kadar 🥺😮💨😮💨nasıl geçiyor sizde hamilelik
T1627 Hilal2901 ben 29+6 da doktora gittigimde bana 30+4 dedi suan 30 + 3 um ama doktora gire ne kadar bilmiyirum