AyEr Anacsevgidolumelek normalde gobekten bakılıyor bebek kucuk bazılarında gozukmuyor doktorlar net bısı soylemek ıcın alttan bakılıyor hıc de acı duyulmuyor
Anacsevgidolumelek AyEr anladim ilk gittigimde kesem gorunmedi idrara sıkış oyle gel dedi doktor alttan muayene etmek istemiyorum dedi o zaman merak etmistim allahtan idrara sıkışık gidince kese gorunmustu
Mrw244116 Şu zamana kadar hep alttan bakıldı korkmayın ve vajinal ultroson faha saglıklı rahim agzı falan daha iyi inceleniyir bebek daha iyi gözlemleniyor.
Malatya44 Anacsevgidolumelek aynen öyle vajinada bakıyor doktor. Böyle küçük bi metal gibi bişeyler bakıyo gerçekten hiç agrı yok sadece böyle insan ilk o aleti sokunca ürperiyor. Sonrası gayet rahat ve acısız canım
Zmraemr Yldzmasum Dr bunu bilerek neden yapsın ki yanlış yönlendirmeyin bebeğini kaybetme nedeni başka bir şey olsa onu da mı Dr yaptı benim kese ultrasonda görüldü kalp atışını vajinal muayene ile duyduk çok şükür bir şey olmadı şu an 37 haftalık olduk.
Dilek25 GamzeCan canım test sonucu 1604 çıktı beta. Gebelik var dedi. Alttan bakmaya gerek yok şimdilik dedi. Perşembe tekrar kan vericem. Sence beta sonucu nasıl