Badehandekuzey Mozi1605 6+1 bende de yoğun iş yaptığım günler kasıklarım batıyor. Kalp atışı duymaya gittiniz mi
Tugbayvnc Benim 4+6. ağrılarım bir hafta önce başladı regl ağrısı gibi aniden saplanıyor. Doktorum keseyi gördü ama etrafında kanama varmış, ekstradan bir kist gördü.. 2hafta ful yatış verdi ilaçlarla devam ama ağrılar fenaa.. tahminen ne zaman geçer 🥹
Mozi1605 Tugbayvnc umarım en kısa sürede geçer canım rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin evlatlarımıza❤️
dika Minkkk doktorum normal olduğunu vücut alıştığını söyledi ve fazla ayakta kalma canım bol bol istirahat et çünkü benim 7 ci haftada kahverengi lekelenme oldu ve 5 dakikadan fazla ayakta kalayım pembe geliyor artık riski gebelik oldu bende