EsranurB Zeyyno_ aynı durum bizde de var ben de şimdiye kadar karar vermiştim ama o olmaz bu olmaz diyor bu sefer onun dediği isimlere tamam koyalım diyorum bu sefer de ben bu olsun demedim ki fikir olsun diye söyledim diyor 😂😂
Kubik93 Skck evet zorunlu sezeryan oluyor. Ama şuan 33.haftamda olduğum için dönebilir dedi doktorum. Bekliyoruz bakalım
Deletedmom_789 Aylin koyduk ama dünden beri eşim aylinaya ikna etmeye çalışıyor beni 😅 kapı süsünü falan sipariş ettim ayrıca klasik bir ismi olsun 😂 belli değil aylinada olabilir düşünücem yinede
dhbetul Anneoluyorumm00 inşallah canım oğlum olsaydı Utku koyacaktım zafer ve başarı anlamına geliyor Türkçe kökenli seversen aklında bulunsun ❤️ unisex yazıyor internette içime sindirebilsem kıza da koycam 😂
Anneoluyorumm00 dhbetul güzel isim aklıma da kalsın bakalım teşekkür ederim ❤️ kız ismi olarak benimde helen hoşuma gidiyor sen beğenir misin bilemem tabi 😊
MuhammedYusuf56 Bizimde Haziran sonu temmuz başı dedi doktor bakalım hayırlısı biz Muhammed Yusuf koyacaz Allah’ın izniyle Rabbim hepimize su gibi kolay doğumlar nasip etsin
EsranurB Zeyyno_ çocuklarımız bu gidişle isimsiz kalacak sanırım 😂😂 inşallah yakın zaman da ismine karar vermiş oluruz 😂
Cennet-polat Anneoluyorumm00 rüyamda gördüm çocuk doğmuştu isim yoktu eşimin yuzuden ben kararsız bı insanim ve ikimiz karar vermemiz gerekiyor zaten gel bakalım kararlaştırılır diyorum adam rahat buluruz aşkım daha vaktimiz var diyor 😁
Anneoluyorumm00 Cennet-polat ay bizimde eşim ilk başta çok erken diyordu buluruz o zaman hep şuan işim yok ortada bizimde öyle olursa şaşırmam 😂
06Canan Ogrtmenanne içinizde kalmasın hangisine yakınsanız onu koyun biz baştan beri Aras diyoruz öyle kaldı 😂
-ezgi-- Prenseslerim_ evet kökeni farsça Ay zaten bildiğimiz Ay, Liz ise parlaklık-ışık saçan anlamına geliyor İsmin full anlamı parıldayan, ışık saçan demek yani💌