Prenseslerim_ -ezgi-- ayliz güzel .Google de hep ayri ayri anlamlari yaziyor .siz biliyormusunuz anlami hangisi dogru
Handevich Kubik93 internetten bebeğin dönmesi için egzersizler oluyor onları yapabilirsiniz inşallah döner
dhbetul Anneoluyorumm00 kız olacak canım inşallah. Beğendiğim isimlerin çoğu da popüler olmuş burda gördüğüm kadarıyla o yüzden de soğudum ilerde bir sınıfta üç dört tane aynı isim olacak gibi 😂 benim diğer ismim Zeynep sıkıntısını çok yaşadım eğitim hayatım boyunca. Bari kızım için güzel bir isim bulayım diyorum ama nerdeee. Sizin cinsiyet ne canım
Anneoluyorumm00 dhbetul ayy sende bensin benimki oğlan bende ilerde sıkıntısını çeksin istemiyorum benimde iki isimim vardı oyuzden çok sıkıntı çektim zamanında, inşALLAH doğuma kadar karar veririz ya 😁
Betem-09 30.haftadayiz ilk kızım ismi Elisa 2 nciye Eflin düşünüyoruz rüyamda kulagima fisildandi eşim çok beğendi ama ben kararsızım 🙄☺️
Kubik93 Skck evet zorunlu sezeryan oluyor. Ama şuan 33.haftamda olduğum için dönebilir dedi doktorum. Bekliyoruz bakalım
-ezgi-- Prenseslerim_ evet kökeni farsça Ay zaten bildiğimiz Ay, Liz ise parlaklık-ışık saçan anlamına geliyor İsmin full anlamı parıldayan, ışık saçan demek yani💌
Cennet-polat Anneoluyorumm00 rüyamda gördüm çocuk doğmuştu isim yoktu eşimin yuzuden ben kararsız bı insanim ve ikimiz karar vermemiz gerekiyor zaten gel bakalım kararlaştırılır diyorum adam rahat buluruz aşkım daha vaktimiz var diyor 😁
dhbetul Anneoluyorumm00 inşallah canım oğlum olsaydı Utku koyacaktım zafer ve başarı anlamına geliyor Türkçe kökenli seversen aklında bulunsun ❤️ unisex yazıyor internette içime sindirebilsem kıza da koycam 😂