annesio Pamiramsi bat 13 belirti varmı yokmu bilmiyorum artık belirti beklemekten herşeyi gebelikten sanar olduk 😅 Gülüyorum artık halime 😁
Minikmucizemmm26 Pamiramsi daah yapmadım bat normalde 14 olarak gösteriyo fakat çatlatma iğnesini 3 Haziran’da vurdum 16 Haziran’da test yapcam ama şuanda hiç bir belirtim yok sanırım bu ay da negatif 🤦 sizin bat ne zamantest yaptınız mı
busrax_ Ben henüz yapmadım kasıklarımda arada ağrı oluyor hemen hamileliğe yoruyorum ama kesin yok 😂😂
Buseemm busrax_ ahahahaa bnde oyle busefer kasigimda cok sanci oldu ara sira giren sancilar normalde adet belirtim humnden iki uc gun once bel agrisiyla baslar adet günümde kasik agrisiyla devam ederdi
fadimekkayaa Pamiramsi ilk yaptığım saniyede belirgin bir gölge oluştu sonra kurudu gitti sanki o yüzden dışardan birilerinin bakış açısı benim için önemli
busrax_ Pamiramsi geçen ay adetim de geçmişti normalde midesi bulanan biri değilim midem bulandı kasık ağrım bel ağrım oldu kesin dedim hamileyim test yaptım tek çizgi 😂 hamilelik belirtileri de aynı regl öncesi gibi insan ayırt edemiyor 😂
Ozlemerikci543450  bat 14 çatlatma iğnesi 10 gün bugün daha 4 gün var denemek için yaptım ama pek ümitli değilim 2 gün leke kanama oldu bilemiyorum
fadimekkayaa Ozlemerikci543450 tarihlerimiz aynı ben de bugün test yaptım sizinki daha iyi görünüyor bence var 🥲
Buseemm Ozlemerikci543450 ayyy vallaha var silik cizgiii hadi insallah vardir testini gününde tekrarla
Pamiramsi Ozlemerikci543450 ben çizgiyi görüyorummm yarın ilk idrarla yapma şansın varsa yapsana merak ettim bence daha koyu çıkacak 😍
Ozlemerikci543450 fadimekkayaa inşallah vardır negatif görmekten öyle bıktım ki artık yok gibi görüyorum hep bide lekelenmem oldu tutmadı galiba gidiyorum
Pamiramsi Minikmucizemmm26 bat 14 benimde ben test her gün yapıyorum ahahah ama daha görünürde bir şey yok yalnızca önceki aylardan net ayıran bence karın ağrısı çünkü ben 2 gün önce karın ağrısı yaşarım. Ama daha 5 gün varkenden beri adet sancısı gibi ağrım oluyor
busrax_ Buseemm reglime 5-6 gün var ovulasyon testi yaptım tek çizgi çıktı hamile olsam koyu olurdu değil mi😔
Ozlemerikci543450 Buseemm kahve böyle affedersin tuvaletini yapınca tuvalet kağıdına sürülüyor 1 sabah böyle koyu kahve adet gibi geldi az bişey hasta olıyorum sandım ped taktım sonra hiçbişey yok 😀
Buseemm busrax_ valla bnde dun yaptim onceki gun yaptim aninda ikisi de cikti ama t silik cikti. Soyle soylim ben daha once de evde ov. Testim vardi onla deneyim demistim pik gbi kipkirmizi cikti ikisi de ama sonradan adet oldum
Pamiramsi busrax_ buna adet gününde koyulaşıyor diyorlar ovülasyon testi için ama ben yaşamadım ama öyle duydum yani