nur-can621 var gibi görünüyor diyorsunuz ama bence İkinci çizgi silik olarak bile görünmüyor kusura bakma ama adet tarihinden önce değil de geçtikten sonra baksanız sizin için daha iyi olacaktır bende hep öyle yapıyordum sonuç hep negatif le bitiyordu kendi kendimi sitrese sokmaktan başka bişi yapmıyordum o yüzden hamile kalmam bile zorlaştı ilk gebeliğim tüp bebek ikinciyi tüp bebek diye gün almaya başlamıştık bi baktık hamileyim çok şükür rabbimin mucizesi sizde fazla sitrese girmeyin lütfen inşallah rabbim gönlünüze göre verir inşallah hamile kalırsınız🤲🏻