_almirasmom Freeyaa ben bu testle 2. Kızıma hamıle oldumu ogrendım adet gunumde bnımkı bı tık daha koyuydu bence hamılesınız🥹👌🏻
Bir_nazenin01 Freeyaa canım seni kırmak istemem ama ben bu testlerden 5 tane yaptı hepsi pozitif çıktı 3 kere lan verdim negatif başka bir marka test dene inşallah hamilesindir
fadimekkayaa Freeyaa ben de bir saat önce aynı testi yaptım ilk dakikalarda gölge belirdi sonra kayboldu reglime 4 gün var
Hasret18ayaz Bir_nazenin01 bence var ben gebeligimi çok erken öğrendim ama değerim 70 lerde falanken days doctorla bakmıştım ve aynı siiznki gibiydi
fadimekkayaa _almirasmom o zaman ben de o şekilde tekrar deneyeceğim sizinki çok iyi görünüyor maşallah