Mirom hemde aşırı zor yaa zaten doğuma falan gelmezler onlar doğum yaza gelecek ya bunlar sadece kendi çıkarına göre kışa doğru gelirler bebek görmeye diye. Çıldırmamak elde değil bide öyle sessiz sedasız da değiller yani kendi düzenlerini kurmaya çalışıyorlar evde bildiğin herşeye karışıyorlar herşeye bi yorum.. her gece eşimle tartışıyorum artık gerçekten bıktım. Hamile hamile ben bunları çekmek zorunda mıyım