Hasret18ayaz merhabalar teşekkür ederim. Ben 9 aydır olmuyor diye doktoruma gitmiştim. Bana normalde 1 sene deneyin olmazsa gel demişti. Randevu günü tesadüf reglim 5 gün gecikmişti, beta baktı doktorum. 20 çıktı o gün. 2 gün sonra 46, 3 gün sonra 263 çıktı. 2 gün sonra 300 çıktı ve dış gebelik veya kimyasal olabilir dedi, belki de test kiti hatalıdır dedi. Maalesef 2 gün sonra 300den 200e düşmüştü, toz pembe renkte kanamam vardı. 200e düştükten 1 gün sonra da kanama başladı zaten