Merhaba kızlarr, beta hah değerim 300e kadar yükseldikten sonra 2 gün sonra 200e düştü birden ve maalesef kimyasal gebelik oldu. Bir daha beta değerime hiç baktırmadım, bugün kanamanın 4. günü. Beta hog değeri sıfırlanmış mı diye baktırmam gerekir mi yoksa normal adet gibi bitmesini mi beklemeliyim? (İlk gebeliğim)