Foreverr Zseda ev içi hareket etmek yürüyüş gibi olmuyor gerçekten bazı günler bende çıkamıyorum halsiz oluyorum iyce tombalak oldum gittim konuşurken nefes nefese kalıyorum 45 hamile kaldım 65 şuan kilodan çok şişlik var azim Burnum şişiyo değişik bişi oluyorum 😂😂
Zseda Foreverr 😃😃😃 ben 60 ile hamile kaldım 66 oldum elim ayagim şişiyor iki gündür sadece. Tabi bence dudak burunda büyüdü ama o kadar😃 umarım doğuma kadar tanınacak halde oluruz😃 yürüyüş yaptım bu arada yemekten sonra. Ama perisanim 🤦♀️
Foreverr Zseda inşallah bu şişlikte çok kötü bir şey bazen acı verici duruma geliyo dün yürüyemedim o bile fark etti resmen inş sende bol bol yürüyebilirsin senin kaç haftalik oldu bebiş günaydın bu arada ❤️😊😂😂
Foreverr Zseda maşallah rabb’im tez vakitte kurtarsın hepimizi ben yürüyüşü bugün fazla kaçıtmışım belim çok ağrıyo bife böyle bişey var ne zaman uzun yürüsem bel ağrısından duramıyorum bide şişiyorum cabası 😁😂😂😂
Zseda Selinmoon evet görmemişim 😃 4 gün var aramızda 😂😂 ben karnımın her yerinde hissediyorum ama evet tam o kasik kısmında hareket etmeye de basladi kafasına göre takılıyor 😂 dün baya yordu beni inanılmaz garip hareket etmeye başladı ve kaburgama vurunca yemin ederim kaburgamdan ses geldi 😃 valla sola da yatırdılar ne tatlılar yedim bana miisn demedi. Evde saatlerce canıma okuyan kızim nst de 2 kere zor hareket etti😃
Selinmoon Zseda hahaha öyle yapıyolar 😅 benimki de arada bir anda sancı yapıyor 😣 sanki çıkacak . Ben geçen hafta kek yedim durmadı nstde hareketliydi 😻
Yusbus Zseda valla benimde çok baskı yapıyor aşağıya bazen diyorum tamam kesin çıkacak herhalde diye daha 6 hafta var erken doğurmak istemiyorum 😂
Aleyna_01 Ay isyan etmek gibi olmasında çok yoruldum ben 40 hafta ama 38 + 2 uyumlu taktik verin de bugun doğuriym düzenli sancım çıktı nst de ama kesildi ara ara artıyor kesiliyor
Zseda Aleyna_01 ooooo bitmiş senin bu gece bakarsın dogurmussun 😂 valla her gün düzenli iliski oneriyorlardi,hurma yiyin diyorlardı,yürüyüş,perine masajı bunları oneriyorlardi doğum icin 🤷♀️