Son bi haftadır çok şiddetli bel ağrısı yanında ara ara adet sancısı gibi kasık ağrılarım oluyodu bi kaç gündür karnim taş gibi oluyo bebek toplanıyo ve hareket ederken çok canım yanıyo ve çok hareketli 37 haftalık şuan doğuma 20 gün kaldı normal gözüküyo bana erken haftalarda bebek baş aşşağo pozisyonda demişlerdi hala öyle pozisyon almış bekliyor bazen bağıracak kadar canım yanıyo 😬