Minnosannemm benim ilk hamileliğim tüp bebekle oldu özelde yaptık tüp bebeği ve doğumumuda özelde yaptım normal doğum yaptım bi sorun yaşamadık çok şükür, tp bebeği yaptığımız hastanede değil içime sinen başka bir doktorla doğumumu yaptım tüp bebek doktorum takip yapmıyordu sadece 10 hafta olana kadar takip yapmıştı sonrasında hastanenin bünyesinde olan başka bir doktora yönlendiriyordu ama içime sinmedi dediğim gibi başka bir doktorla hamilelik sürecimi geçirdim ve asla benim istemediğim birşey için zorlama olmadı normal istediğimi söyledim son haftaya kadar bekleriz dedi süreci hep normal üzerinden takip etti ve 39+5 de kızım gelmek istedi doktorumda sağ olsun doğumum gerçekleşti