Minnosannemm Kızlar tüp bebek olupta normal doğum yapan var mı ? Genelde doktorlar önermiyor diye duydum. Daha çok yeni gebeyim. Süreçle ilgili bilgisi olan tb normal doğum yapan arkadaşlar var mı ?
Pamuk Minnosannemm Ben devlette yatarken karşı odamda tüp bebekli arkadaş normal doğum yapmıştı. Tüp bebeği özelde yaptıranlara normal onermiyorlar galiba,çoğu özelde normal gebeliklerede sezaryen oneriyorlar.
Yaprakdokumuseverr Minnosannemm Özelde zorunlu sezaryen olarak geçip daha az ücret ödeme hakkımız oluyo sadece yoksa gayette normal doğurulabilir. Tüp bebek her bebek gibidir sadece rahme girene kadar farklı.
Merveasm Minnosannemm çoğunlukla özel hastahanelerde doktorlar sezeryan istiyor tedaviyle olduklarından riske atmamak için onlar aileleri bu şekilde tedirgin ettiklerinden doktor ne derse kabul ediyorlar komşum aynı bu şekildeydi herşey normalken doktor sezeryan dediği için sezeryan oldu ve şuan pişman
Minnosannemm Akdogan70 riske atmak istemiyorlar bende tüp bebekle gebe kaldım ve görüştüğüm doktorlar önermiyor. Bi kaç arkadaşımda tüp bebekti ve sezeryan olacak kesin dedi doktoru geçen hafta o şekilde doğum yaptı
Minnosannemm Yaprakdokumuseverr tabiki haklısınız sadece rahime girerken farklı ama hani zor bir süreç olduğu için riske atmak istenmiyor genelde ( doktorlar tarafından )
Pamuk Yaprakdokumuseverr Tüp bebek her bebek gibidir sadece rahme girene kadar farklı. Kesinlikle öyle,araştırma hastanesinde tüp bebek yaptıran arkadaşlarım hep normal doğum yaptılar,sadece biri zorunlu sezaryen yaptı.Ozeller hep aynı..
Yaprakdokumuseverr Minnosannemm biliyorum ben de tüp bebekliyim ama risk her doğum şeklinde mevcut. Sadece doktorlar için sezaryen daha kolay kendi ağzıyla söyledi doktorum.
Pamuk Minnosannemm Eger ki anne ve bebeğin bir riski yoksa hersey normale uygun olarak ilerliyorsa bence tüp bebekli diye ayrıştırmak çok mantıksız.
Yaprakdokumuseverr Pamuk aynen hemen ilk seçenek olarak sunuyolar ben şimdi ssvd bekliyorum ısrarla tüp bebeğimi normal doğurmak istiyorum 😀
Minnosannemm Yaprakdokumuseverr bencede her doğum riskli zaten ama dediğin gibi sezeryanı tercih ediyorlar. Ben normal yapmak istiyorum bakalım doktor araştıracağım
Pamuk Yaprakdokumuseverr Sende mi tüp bebeklisin canim? Haftalardır seni takip ediyorum ha doğurdu ha doğuracak 🤣
Yaprakdokumuseverr Pamuk evet tüpüm 😂 ben de ha doğurdum ha doğurucam diyorum ama yokkk üstüne bide tansiyonla uğraşıyorum inşallah ssvd de sıkıntı yaşamam
Minnosannemm Merveasm evet canım tamamen katılıyorum maalesef direkt sezaryen diyorlar benim arkadaşımda çok ısrar etti normal doğurmak için ama kabul etmemiş doktoru. Ve sezaryen doğurdu 3-4 gün oluyor ben bu durumu yaşamak istemiyorum. Sezaryen sonrası çok zor çünkü
Minnosannemm Yaprakdokumuseverr rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻💝 hepimizin inşallah 🤲🏻
metemom_ Minnosannemm doktor isteğe bırakıyor diye biliyorum çevremdeki arkadaşlarımdan biri riske atmak istemedi normal sezeryan yaptı diğeri normal doğum