Aleyna_01 ahaha benim eşim de aynı panikte.. Akşamlari kapıyı açtığım gibi ilk sorusu “ee ne zaman doğuracaksın artık doğsa da sevsek” oluyor. Anasının karnında rahat, küçücük alanda boyundan büyük hareketleri var neden çıksın ki o da haklı.. 10 günüm kaldı bir sürpriz olmazsa. Son günlerde hareketleri azalır diyolar ama benimkinin maşallahı var asla durmuyor geceleri ellerini ayaklarını her yere tepiyor. Sanırım doğmayacak, doğsun diye ben gideceğim en sonunda..tek sıkıntım var o da vajinada batma hissi acayip rahatsız ediyor, ayağımı yere bastığım an sanki anlık bıçak saplanıyor gibi hissediyorum o kadar 😑