keremtahamom_ Bebeğin bir tarafta toplanıp karnın sertleşmesi ve aşağı doğru baskı yapması doğum belirtisi midir
zelis63 keremtahamom_ yok canm benmde öyle 2. Hamileliğim değil yani ilktede çok toplanırdı 40. Haftayıda geçip doğdu kaçıncı haftab
buseyusuf27 keremtahamom_ bu haftalarda yalancı sancı baslar vucut kendını hazırlar doğuma o toplanma aslında kasılma sancısı yanı doğum sancısı ama aralıklı olursa yalancıdır. Düzenli gelirse 10dk 1 20dk 1 flan ozman doğum sancısıdır. Yanı sureklı kasılır.
Nur8948 keremtahamom_ değil cnm tamamen bebek hareketi. Bende çon oluyor ama toplanmaktann ziyade poposu yada ayaklarını oraya itiyor sen toplanıyor mu zannediyorsun acaba ? Kaçıncı haftandasın ?
keremtahamom_ zelis63 anladım canım 38+6yız şu an. Bazen hemen gelicekmiş gibi bazen de 40ı görcekmiş gibi hissediyorum😅 senin kaçıncı hafta
Berfinkorkutt keremtahamom_ bende 38+6 yım çarşamba zorunlu sezeryana gireceğim şuan bile kafası doğum kanalında ve tamamen toplanmış durumda genelde ben yorulduğumda yada yemekten sonra oluyor doktorum normal olduğunu söylemişti🥰
buseyusuf27 keremtahamom_ rica ederim birde her devlet hqstanesınde doğum eğitimi var a’dan z’ye egıtım veriliyor bn almstım kızımda smdi oğluma gebeyım yıne aldıgım eğitim gibi yola devam edecegım sizede tavsıye ederim oldugunuz yerdekı hastanede vardır mutlaka sorun derım 🤗
keremtahamom_ buseyusuf27 duydum onu hatta kan vermeye gittiğimde çağırdılar ama ebenin tavrını çok beğenmedim diye gitmedim😅
keremtahamom_ Nur8948 böyle tek tarafım sivriliyor canım tek tarafım boş gibi oluyor bilmiyorum ki 38+6yız
littlechick keremtahamom_ ay evet aynısını yaşıyorum 28+6 resmen canımı yakıyor ve uykudan uyandırıyor sizde de öyle oluyor mu
Nur8948 keremtahamom_ 37+5 teyiz cnm bnm de tam olarak öyle oluyor endişelenme poposu yada ayakları dedi doktor ittiriyor bayağı bnm 3. Göz gibi çıkıyor göğsümün altında 😁 zaten artık en az 45 cm boyları öyle hesap et cnm 🥰