_almirasmom Lavinya21 ben de sasırdım hamıle oldumu ogrenınce bızım planımızda kızım yürüsün oyle yapalım ama kul plan yapsada takdırı ılahı oluyomus 🥹
Lavinya21 _almirasmom ay hiç bişey olmaz sağlıkla hayırlısıyla gelsin minik 💕 birlikte büyütürsünüz artık ❣️ ama karnınız çok düşmüş kaç haftalıksinz?
_almirasmom Lavinya21 31+4 erken dogum rıskım varmıs sehır hastanesı oyle soledı ama doktoruma cuma muayne olucam kasık ve bel agrısı oluyo🥺