Ogretmen09 kuzum olur o kasık ağrıları bende de oluyor arada kalbini ferah tut 3 . Aya kadar zaten kasıklarda Ağrı olması normal hatta sana bişey anlatayım daha yeni oldu biraz dün kendimi zorladım heralde temizlik yaptım kaptırmışım kendimi gece bi ağrım oldu kasık ağrım bişey oldu diye korktum eşimle birlik acile gittik doktor kontrol etti etmeden öncede bu kasık ağrıları normal yani böyle ufak temizliklerde yada herhangi bişeyde aklına kötü bişey getirme hemen yoksa hamilelik sürecin zor geçer dedi dün gece kalp atışını da duyduk hiçbir sıkıntıda yok dedi o kasık ağrıları seni korkutmasın yoğun derece kanama görmediğin sürece korkmana gerek yok dedi bende evham yapıyorum kendi çapımda ama kendime yapıyorum yani o yüzden bu süreci en rahat şekilde geçirmeye özen göstericem 🥹