Sevo0606 ilk 4 ay sizin gibiydim hatta akşam yediğimi çıkardığım için hiç yemek yememiş sayılıyordum ama şükür bebek iyiydi o yüzden her hafta giderdim bebeğin suyu nasıl diye , sende sürekli doktoruna takip ettir suyu ve gelişim iyi ise birşey olmaz. sen ultrasonda kontrollerini yaptır yinede