Sevo0606 yani doktorlar aslaaa uzun süreli aç kalmayın diyolar az yiyip sık yiyin diyolar evet zordur eminim ama biraz yemenize içmenize bakın ,benim bebeğim ben acıktığım an oda başlıyo tekmelemeye hemen gidip bişiler yiyorum ve duruyo , bunuda yaşıcaksınız zamanla hissediceksiniz resmen susadığımı anlıyo yaa su içsem tekmelemeşer duruyo ve kilonuz çok normal bide kilo vermişsiniz evet tutup 100 kilo olmayında yazık yemeden de vazgecmeyin çocuga yazık