Merii52 Nisamelek tekrar yumurtlama olduğunu sanmıyorum böyle bir ihtimal var ama çok yüksek değil. Çok yüksek ihtimal hamilesin şimdiden tebrik ederimm:)
Merii52 Nisamelek benimde 29 Nisan yumurtlama günümdü, tam 11 gün sonra ovulasyon testi yapmıştım koyu çıkmıştı:) Şuan 8 haftalık hamileyim..
Merveunall Nisamelek kuzum çok çok yüksek ihtimalle hamilesin tebrik ederim 😍 bende oğlumda ovülasyon testi ile öğrenmiştim gebeliğimi her yaptığım test koyu cıkıyordu
Merii52 Nisamelek bende adetime 3 gün kala ovulasyon testi yaptım ve aynı seninki gibi çıktı sonra hemen yanında gönderilen gebelik testini yaptım çok silik çift çizgi çıktı bi kaç gün sonra kan verdim hcg yüksekti. Pkosluyum ayrıca:)
Nisamelek Merii52 çok teşekkür ederim Allah razı olsun sizden inşallah gebeyimdir burası beni mutlu ediyor 🙂🙂🙂
Nisamelek Merii52 merhabalar ben gebelik testini yaptım fakat çok çok silik Bi cizgi cikti kameraya yansıtmadığı için buraya atmıyorum bir kaç gün sonra tekrar deneyip haber veririm
Merii52 Nisamelek benimde hemen hemen böyleydi zar zor belli oluyordu çünkü idrarda bu hormon henüz fazla artış göstermediği için çok silik görünüyor regl öncesi. En sağlıklısı kan vererek öğrenmek bence:)